Skip to content

Andra Gheban si experienta voluntariatului international

September 14, 2011

Un interviu interesant despre motivatia unei tinere de a schimba lumea prin voluntariat:

http://blogunteer.ro/2011/08/pasiune-pentru-viata-andra-gheban/

Practici voluntariatul de ceva timp, ceea ce este impresionat. Cum ai ajuns sa te implici in sfera voluntariatului si ce te-a motivat cel mai mult la inceput?

Am inceput in Iasi cand m-am dus la o intalnire a voluntarilor de la Crucea Rosie. Din pacate am fost dezamagita de discutiile de la intalnire pentru ca mi se parea ca se vorbeste mult, fara a se organiza nimic concret. Eu vroiam sa ma implic in orice fel de activitate imediat, fara sa stau prea mult la vorbe. Asa a inceput de fapt voluntariatul independent pentru mine. Am descoperit in Iasi un azil pentru batrani si intr-o zi am urcat in biroul directoarei care mi-a dat voie sa vizitez de oricate ori vroiam batranii de acolo. Toate celelalte proiecte de voluntariat (Chile – cu copii provenind din medii sociale problematice, Franta – la una din cantinele saracilor din Paris, Tanzania, Uganda) la care am participat au fost la fel – prin prieteni de-ai prietenilor am cunoscut persoanele care m-au primit in proiectul lor. Pe mine nu m-a interesat niciodata sa am in spate o organizatie cunoscuta, sa am titlul oficial de voluntar Crucea Rosie de exemplu. Vroiam doar sa ajut, sa fac ceva cat se poate de concret si sa ma asigur ca nu voi sfarsi in biroul vreunui ONG mutand hartii dintr-un loc in altul.

Continuarea articolului este disponibila la

http://blogunteer.ro

No comments yet

Leave a Reply

