Skip to content

Creionul digital al Andrei Anghel

November 26, 2009

Banda desenată reflectă viziunea mea despre  lumea din ziua de azi, ca fiind  o lume ştearsă, lipsită de culoare ,  în care oamenii sunt orbi ( au fetele cusute ) şi ignoră orice strigăt de ajutor.

Personajul colorat reprezintă acea parte din fiecare dintre noi care nu iese la iveală atunci când este nevoie de ea .

Astfel , prin antiteza dintre culoare şi nonculoare umană am vrut să demonstrez că anumiti oameni sunt conectati în mod direct la realitate şi că ceea ce ei detin, şi anume o simplă şi comună „foarfecă” îi plasează dincolo de mediocritate şi ignorantă.

Dacă ar exista , de fiecare dată , o persoană care să îşi pună intrebarea „ la ce foloseste acea foarfecă?” , cu sigurantă cursul lucrurilor se va schimba în bine.

A folosi instrumentul „foarfecă” înseamnă a lua atitudine , înseamnă a deschide ochii şi de ai ajuta pe cei in nevoie. Mai precis, înseamnă să fii colorat .

Cum aş încerca eu sa fac din lumea aceasta un loc mai bun? Probabil mi-aş cumpara o foarfecă să-mi reamintească  de ce trebuie să actionez ori de cate ori este nevoie.  🙂

No comments yet

Leave a Reply

