Skip to content

Conferinţa de presă-16 Noiembrie 2009

November 17, 2009

Ieri, la reşedinţa ambasadorului Marii Britanii la Bucureşti, Robin Barnett, a avut loc conferinţa de presă susţinută de către FOND şi ART Fusion de la sfarşitul proiectului “Fii cetăţean global! Ia atitudine împotriva sărăciei”.   Am tras linie şi am privit în spate, la  reuşitele proiectului. Am discutat pe marginea lui  şi am privit în faţă la proiectul de anul viitor.

Am premiat participanţii la concursul lansat de noi “ Fii schimbarea pe care o vezi în lume” şi aceştia au fost încurajaţi de discursul Excelenţei Sale, Domnul Ambasador, care a afirmat că tocmai ce a descoperit noi potenţiali parteneri/ tineri cu iniţiativă dornici de a se implica în proiectele viitoare şi de a le aduce în oraşele lor.

Adrian Solcan, Delegat de Tineret la Natiunile Unite, mandatul 2009-2010 a fost şi el prezent pentru a cunoaşte castigatorii şi s-a aratat interesat de cum se pot transpune în realitate ideile participantilor, cum pot acestea lua o forma concretă în comunităţile din care povin.

Toata lumea fericită! Am întrecut recordul  de semnaturi stranse anul trecut,  suntem cu un proiect mai maturi în lupta pentru eradicarea saraciei extreme şi în atingerea Obiectivelor de Dezvoltare ale Mileniului si deja ne gandim la proiectul de anul viitor.

No comments yet

Leave a Reply

