Skip to content

Am acoperit Capitala cu baloane de săpun!

October 19, 2009

17 octombrie 2009

Ora: 18:00

Motivul: Ziua Mondială pentru Eradicarea Sărăciei

Locul: ieşirea de la metrou Piaţa Romană.

Am fost puşi pe fapte mari. Am luat atitudine. Ne-am implicat. V-am introdus în lumea minunată a baloanelor de săpun. V-am explicat cum baloanele nostre se pierd in aerul rece al toamnei la fel cum promisiunile “celor mari”, a celor care ne-au promit ca în 2015 vom avea o lume mult mai frumoasă.

Ne-am adunat cu mic cu mare, şi acum va mai invităm odată pe voi să luaţi atitudine alături de noi.

Semnaţi petiţia : AICI

No comments yet

Leave a Reply

